2017-12-01 12:31Uppdrag

Lindahl utsedd till decenniets bästa advokatbyrå

Advokatfirman Lindahl har utsetts till Årets Advokatbyrå 2008-2017. Priset delades ut av undersökningsföretaget Regi till den advokatbyrå som har nöjdast klienter under de tio senaste åren.

- Vi är glada och mycket stolta över utmärkelsen. Priset är ett tydligt kvitto på att Lindahls rådgivning med tydligt fokus på affärsnytta uppskattas av våra klienter. Många företag som väljer att anlita oss är innovativa kunskapsföretag med krav på framtidssäkrad och modern rådgivning. Utmärkelsen ger oss ytterligare energi att fortsätta utveckla vårt erbjudande och därmed även klienternas affärer, säger Tobias Wåhlén, Chief Operating Officer på Advokatfirman Lindahl.

Lindahl är en av Sveriges största affärsjuridiska advokatbyråer. Utöver den stora byråns breda kapacitet har vi en absolut spetskompetens inom immaterialrätt, life science, processer och TMT-sektorn. Vi har också en lång och gedigen erfarenhet inom områden som bank och finans, capital markets, M&A samt fastigheter. Lindahl är topprankad inom flera kompetensområden av de stora internationella rankinginstituten. Lindahl har omkring 400 medarbetare, varav drygt två tredjedelar är jurister, som arbetar från våra kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala, Örebro och Helsingborg. Mer information om Lindahl finns på www.lindahl.se, www.mynewsdesk.com/se/pressroom/lindahl och www.facebook.com/lindahlkarriar