2013-05-06 13:38Uppdrag

Lindahl biträder Karnell i försäljning

null

Lindahl biträder investmentbolaget Karnell och fonden K III i avyttringen av aktierna i Svensk Linjebesiktning AB från Iris Group AB till investmentbolaget Sequent.

Advokatfirman Lindahl biträder genom Malcolm Wiberg (ansvarig delägare) och Carl Christian Rösiö (M&A).

Lindahl är en av Sveriges största affärsjuridiska advokatbyråer. Utöver den stora byråns breda kapacitet har vi en absolut spetskompetens inom immaterialrätt, life science, processer och TMT-sektorn. Vi har också en lång och gedigen erfarenhet inom områden som bank och finans, capital markets, M&A samt fastigheter. Lindahl är topprankad inom flera kompetensområden av de stora internationella rankinginstituten. Lindahl har omkring 400 medarbetare, varav drygt två tredjedelar är jurister, som arbetar från våra kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala, Örebro och Helsingborg. Mer information om Lindahl finns på www.lindahl.sewww.mynewsdesk.com/se/pressroom/lindahl och www.facebook.com/lindahlkarriar