2021-07-08 12:08Uppdrag

Lindahl biträdde Godsinlösen Nordic AB i samband med noteringen av bolagets aktier på Nasdaq First North Growth Market

Lindahl har biträtt Godsinlösen Nordic AB i samband med noteringen av bolagets aktier på Nasdaq First North Growth Market. I samband med noteringen gjordes en nyemission av aktier som tillförde bolaget ca 93 Mkr före emissionskostnader. Första dag för handel var den 7 juli 2021.

Godsinlösen Nordic är verksamt inom cirkulär ekonomi och levererar bland annat helhetslösningar för att hantera returer och reklamationer åt e-handlare, producenter och distributörer.

Lindahls team bestod huvudsakligen av Carl-Johan Krusell, André Persson och Staffan Brandt. Därutöver har ett flertal andra medarbetare bidragit med sin expertis i olika delar av projektet.

Marknadsavdelningen på Lindahl